ePrivacy and GPDR Cookie Consent management by TermsFeed Privacy Policy and Consent Generator
arriba

Suggeriments, reclamacions i queixes

Suggeriments, reclamacions i queixes

Qualsevol persona té dret a presentar queixes, reclamacions i suggeriments sobre el funcionament de l'AQUIB o sobre el tracte o servei rebut. Aquestes es poden presentar de les maneres següents:

  1. Mitjançant un document en paper, sense necessitat d'un format específic.
  2. Mitjançant el formulari disponible que posam a la vostra disposició.
  3. Per via telefònica.
  4. De forma verbal a les oficines de l'AQUIB.

No és necessari identificar-se en presentar una queixa o suggeriment. No obstant això, si voleu rebre una resposta personalitzada, serà necessari completar les dades opcionals al formulari.

Accés al formulari de suggeriments, reclamacions i queixes

Instància genèrica de contacte

Reclamació

Una persona avaluada, no podent legalment o no volent presentar un recurs administratiu, es dirigeix a l'Agència manifestant la seva disconformitat amb l'actuació d'avaluadors o amb el desenvolupament d'un procés d'avaluació. La reclamació serà remesa a la Comissió de Garanties de l'AQUIB, que l'estudiarà i emetrà un informe. Posteriorment, el Director o Directora de l'Agència contestarà a la reclamació en el termini màxim d'1 mes des de la seva presentació.

Tal com es recull en el procediment de reclamacions, queixes i suggeriments, qualsevol persona pot presentar una reclamació.


Queixa

Són motius de queixa demores, desatencions o qualsevol altra anomalia en el funcionament quotidià de l'Agència o del seu personal. 

Tal com es recull en el procediment de reclamacions, queixes i suggeriments, qualsevol persona pot presentar una queixa.

Banner Actividades
Banner Final