Qualsevol persona té dret a presentar queixes, reclamacions i suggeriments sobre el funcionament de l’AQUIB o sobre el tractament o servei rebut. La forma de presentació pot ser a través de:
No serà necessària la identificació de la persona que realitza la queixa o suggeriment. No obstant això, si desitja rebre resposta personalitzada sí que haurà d'emplenar les dades opcionals del formulari.
Reclamació
Una persona avaluada, no podent legalment o no volent presentar un recurs administratiu, es dirigeix a l'Agència manifestant la seva disconformitat amb l'actuació d'avaluadors o amb el desenvolupament d'un procés d'avaluació. La reclamació serà remesa a la Comissió de Garanties de l'AQUIB, que l'estudiarà i emetrà un informe. Posteriorment, el Director o Directora de l'Agència contestarà a la reclamació en el termini màxim d'1 mes des de la seva presentació.
Tal com es recull en el procediment de reclamacions, queixes i suggeriments, qualsevol persona pot presentar una reclamació.
Queixa
Són motius de queixa demores, desatencions o qualsevol altra anomalia en el funcionament quotidià de l'Agència o del seu personal.
Tal com es recull en el procediment de reclamacions, queixes i suggeriments, qualsevol persona pot presentar una queixa.
ParcBit, C/ Isaac Newton, edifici Naorte A, planta baixa, local 5
07121, Palma, Illes Balears
ParcBit, C/ Isaac Newton, edifici Naorte A, planta baixa, local 5
07121, Palma, Illes Balears
Copyright 2022. AQUIB © Tots els drets reservats Avís legal. Política de privacitat. Cookies.