{{JS_FILES}}
arriba

Notícies i actualitat

Notícies
Aquib - Presentació: «Vint anys després: canvis i reptes dels nous criteris d’acreditació del professorat laboral»

Presentació: «Vint anys després: canvis i reptes dels nous criteris d’acreditació del professorat laboral»

El 25 de juny vam tenir l’oportunitat de compartir una sessió oberta a la Universitat de les Illes Balears sota el títol: «Vint anys després: canvis i reptes dels nous criteris d’acreditació del professorat laboral».

Durant aquesta jornada vam presentar dues eines clau que hem elaborat amb l’objectiu de contribuir a un sistema universitari més transparent, just i alineat amb els estàndards de qualitat:

  1. El nou document de Criteris d’avaluació per a l’acreditació del professorat titular laboral i catedràtic laboral, desenvolupat en el marc de la LOSU, amb un enfocament que reconeix la diversitat de trajectòries, l’equilibri entre recerca i docència i l’aposta per una valoració més qualitativa del mèrit acadèmic.
  2. L’estudi 20 anys del programa d’acreditació del professorat contractat, una anàlisi retrospectiva del període 2004–2022 que ens ha permès identificar tendències, desigualtats i àrees de millora, així com proposar orientacions per al nou sistema d’acreditació.

Agraïm sincerament l’acollida, l’interès mostrat i les aportacions compartides durant la jornada.


Notícies relacionades

Aquib -Començam el procés per a un nou pla estratègic
08 JUL

Començam el procés per a un nou pla estratègic

Avui ens hem reunit per fer el primer pas en l’elaboració del nou pla estratègic de l’AQUIB. En aquesta sessió, hi ha participat Vanessa Prados, consultora externa que ens acompanya al llarg d’aquest… continuar llegint
Aquib -Participam en el curs «Una IA hablando con otra IA: gestión de la calidad universitaria»
04 JUL

Participam en el curs «Una IA hablando con otra IA: gestión de la calidad universitaria»

Del 2 al 4 de juliol hem participat en el curs d’estiu «Una IA hablando con otra IA: gestión de la calidad universitaria», organitzat per la Universidad Internacional de La Rioja i la Fundación para… continuar llegint
Banner footer